niedziela, 11 marca 2012

Rozgrzej mnie, czyli Cztery Pory Roku, Zimowy krem do rąk - rozgrzewający

Zimowy, rozgrzewający krem do rąk firmy Cztery Pory Roku kupiłam w czasie wielkich mrozów, kiedy na termometrze było -20°C. Za recenzję wzięłam się dopiero dzisiaj, ponieważ zima wcale nie ustąpiła i krem bardzo się przydaje.

Produkt zapakowany jest w miękką, plastikową tubkę w typowo zimowych kolorach - niebieskim i białym o pojemności 75 ml. Osobiście uważam, że taka ilość jest idealna - nie za dużo, nie za mało. Plusem jest nakrętka w formie zatrzasku, który ułatwia aplikację.

Spodziewałam się naklejek z informacjami, jednak tutaj są one nadrukowane na tubkę, a nie przyklejone. Bardzo podoba mi się takie rozwiązanie, zwłaszcza że napisy w ogóle się nie ścierają. Wszystko jest czytelne, na opakowaniu jest skład i właściwości.


Krem ma cudowną, zwartą konsystencję, dzięki czemu nie spływa. Mimo to bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze.


Niewątpliwie jest plusem jest przepiękny zapach - korzenny. Intensywnie pachnie imbirem i bawełną, naprawdę zimowo. Utrzymuje się na skórze około godziny i nie traci w tym czasie na intensywności. 


Krem bardzo dobrze odżywia dłonie, nadając im cudowną gładkość. Likwiduje uczucie szorstkości, nie podrażniając skóry. Dzięki niemu dłonie mniej marzną, a skóra nie pęka. Nie zauważyłam jednak działania rozgrzewającego, jednak nie liczyłam na to.
  
Aqua, Butyrospermum Parkii, Glycine Soja Oil, Cetearyl Alcohol, Petrolatum, Stearic Acid, Glycerin, Sesamum Indicum Seed Oil, Glyceryl Stearate, Peg- 100 Stearate, Propylene Glycol, Eriophorum Spissum Flower/ Stem Extract, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Zingiber Officinale Root Extract, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Benzyl Alcohol, Ceteath- 20, Parfum, Carbomer, Sodium Hydroxide, Disodium Edta, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Hydrogented Palm Glyceerides Citrare, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Benzyl Salicylate, Cinnamal, Citral, Eugenol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Opakowanie 8/10, zapach 10/10, konsystencja 10/10, cena 10/10, działanie 9,5/10. Ocena ogólna - 9/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.