piątek, 24 kwietnia 2015

Bell Air Flow Lotus Effect 703

Ostatni wpis na blogu pojawił się na początku stycznia i jest mi z tego powodu bardzo wstyd. Chyba dopadł mnie blogowy kryzys. Na szczęście już się skończył i mam nadzieję, że przynajmniej raz na kilka dni uda mi się opublikować nową notatkę. Kilka kosmetyków czeka w kolejce na recenzję, przydałaby się włosowa aktualizacja, karton na zużyte produkty dawno już zapełnił się po brzegi, wypadałoby spiąć się i trochę nadrobić. Postanowiłam zacząć od lekkiego i przyjemnego wpisu na temat mojego najnowszego nabytku, Bell Air Flow Lotus Effect 703, który wpadł mi do koszyka w Naturze, gdzie przy zakupie jakiegokolwiek produktu tej marki lakier można było kupić za 1 grosz, więc się skusiłam. Zdecydowałam się na pastelową emalię, której kolor określiłabym jako połączenie mlecznego beżu z jasnym fioletem i szarością. Moim zdaniem jest to taki bezpieczny, uniwersalny, "czysty" kolor. Niestety w kwestiach technicznych jest nieco gorzej. Trochę smuży, powstają prześwity i widać to nawet na zdjęciu. Przy dwóch warstwach wygląda tak, jak możecie zobaczyć poniżej. Schnie w miarę przyzwoicie, ale nie obraziłabym się, gdyby działo się to szybciej. Podsumowując - wygląda ładnie, ale nie lubię, gdy lakier źle się rozprowadza i raczej nie zdecyduję się użyć go ponownie, a jeśli już, to na pewno nie będę używać go zbyt często.


Podobają się Wam takie kolory? Posiadacie w swych kolekcjach lakiery tej firmy?

7 komentarzy:

  1. Posiadam lakier od Bell, ale w ogóle nie umiem go "obsłużyć". Gdybym umiałam z nim zrobić na paznokciach to co Ty, byłabym wniebowzięta :) ja mam tylko smugi :)
    Kolor bardzo ładny, lubię takie, bo pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z natury sierotką, nie umiem sobie ładnie pomalować paznokci, więc taki efekt to dla mnie wyczyn :) Lakier pomimo wad wygląda dla mnie bardzo dobrze.

      Usuń
  2. nie przepadam za tego typu lakierami, miałam z serii Air Flow różowy kolor, bardzo szybko wysychał :) a to ogromny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedys czarny lakier z tej firmy i był fatalny... Nie spodziewałam sie, ze jakis czarny lakier może smużyć i prześwitywać :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić kombajn kosmetyczny używany, urządzenie do mikrodermabrazji lidl opinie i urządzenie do domowej liposukcji opinie. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś pomarańczowy - świetny był ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Your mma website, nwere ike bara uru n'ihi na ọtụtụ ndị. M nyere a njikọ, M anya na ị na-ekweta, na-ekele gị.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.