niedziela, 26 lutego 2012

Synergen Body Lotion Straffend mit-Koffein

Pokazywałam Wam już ten balsam przy okazji grudniowych zakupów - tutaj i tutaj . Czas jednak na bardziej szczegółową recenzję, zwłaszcza że już niedługo zostanie na mojej półce ;)


Balsam mieści się w butelce z białego plastiku, mieszczącej aż 400ml produktu! Przyznaję, że byłam nieco zdziwiona, ponieważ większość balsamów jest pakowana do opakowań o pojemności do 300ml, a większe kosztują około siedemnastu złotych.

Opakowanie ma formę mającą na celu ułatwiać utrzymanie go w dłoniach - rozszerza się ku górze i znów lekko zwęża. Plusem jest zdejmowana zakrętka na zatrzask.

Nazwę, skład oraz obrazek zachęcający do kupna/pokazujący działanie dostajemy w modnej dla niskopółkowych produktów formie naklejek, które tak jak w przypadku ostatnio opisywanego przeze mnie peelingu po zmoczeniu lekko się odklejają.

Kiedy balsam się kończy i nie chce wypłynąć, musimy butelkę przyciskać  albo zdjąć nakrętkę. A pod nakrętką znajdujemy dużo osadzonego tam produktu ...

 


Balsam na średnią konsystencję - nie za rzadką, nie za gęstą. Aplikacja jest przyjemna, bezproblemowa, produkt jest odpowiednio śliski.
Wydajność uznałabym za dobrą, gdyby nie fakt, że każdorazowo nabieramy zbyt dużo balsamu, który później wchłania się bardzo długo. Mniejsza ilość z kolei nie wystarcza.

Nie oczekiwałam efektu "wow", ale trochę się zawiodłam. Faktycznie balsam nawilża i lekko wygładza (chyba jednak jest to zasługa peelingu). Nie zauważyłam jednak spektakularnego ujędrnienia, które obiecuje producent.
Dopiero przed chwilą zauważyłam, ze zawiera konserwanty - parabeny, których próbuję się ustrzec. Same zobaczcie :

Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Betaine, Butyrospermium Parkii Butter, Phenoxyethanol, Pentaerythryl Distearate, Sodium Stearoyl Glutamate, Parfum, Carbomer, Methylparaben, Xanthan Gum, Caffeine, Ethylparaben, Tocopherol, Limonene, Sodium Hydroxide, Linalool, Propylparaben, Isobutylparaben, Butylparaben, Hexyl Cinnamal

Opakowanie 7/10, zapach 7/10, konsystencja 7/10, cena 8/10. Ogólna ocena to 7,5/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.