piątek, 5 lipca 2013

Jelonek do pielęgnacji stóp - Fuss Wohl Hirschtalg Creme

Przyznam, że stopy kremuję tylko wtedy, gdy akurat mam w szafce krem. A nie kupuję ich często, zdecydowanie za rzadko. Kosmetyki rossmannowskiej marki Fuss Wohl kusiły mnie od dawna, więc w końcu kupiłam i od razu przyznam, że produkt bardzo mi się spodobał. Jego działanie idealnie trafia w potrzeby moich stóp, a cena jest przyjazna dla portfela. Jeśli jeszcze nie próbowałyście, przeczytajcie recenzję i kupcie krem, bo warto :)

 Fuss Wohl Hirschtalg Creme

Krem zapakowano w miękką tubę mieszczącą 75ml produktu. Miękkość ta sprawia, że mazidło bardzo łatwo wydobyć, nie trzeba się męczyć z wyciskaniem. Nakrętka tradycyjnie z klapką, co bardzo mi się podoba, bo nie lubię śliskimi rękami zakręcać opakowań. Klapka otwiera się łatwo, na szczęście niesamoistnie, ale paznokci też łamać nie trzeba. Przy okazji mamy pewność, że nie otworzy się np. w torbie podróżnej. Tuba nie jest zbyt przezroczysta, ale pod światło coś da się zobaczyć. Poziom zużycia widać po tym, że opakowanie się spłaszcza :) Podoba mi się też szata graficzna produktów Fuss Wohl, dużo niebieskości, stopy, ale najbardziej lubię tego małego jelonka. Pasuje idealnie! Naklejek nie ma, wszystko nadrukowane, ale nic się nie ściera.


Krem jest dość gęsty, aksamitny, świetnie się rozprowadza. Szybko się wchłania, chociaż nakładam go grubą warstwą, to po pięciu minutach mogę wkładać buty. Nie pozostawia tłustego filmu, nie klei się, ale daje też uczucia stóp niczym nie posmarowanych. Jest dość wydajny, bo nie potrzeba dużej ilości do nakremowania obu stóp.

Kosmetyk pachnie bardzo przyjemnie, nazwałabym to połączeniem kwiatowo - kremowym, w każdym razie ładnym. Nie ma co się obawiać zapachu dzikiego zwierza, to jest jelenia :> Aromat nie jest intensywny, czuć go tylko podczas nakładania ale i wtedy bardzo lekko.

Moje stopy nie są zbyt wymagające. Od kremu oczekuję nawilżenia skóry i zmiękczenia jej. "Jelonek" sprawdza się idealnie, ponieważ spełnia moje wymagania całkowicie. Skóra staje się delikatna, przyjemna w dotyku, znikają wszelkie przesuszenia. Od czasu do czasu nakładam go również na dłonie i  też spełnia moje oczekiwania.   


Bardzo polubiłam ten krem i myślę, że jeszcze do niego wrócę :))

Znacie firmę Fuss Wohl? Co polecacie?

3 komentarze:

  1. Wiele razy widziałam ten krem podczas moich podróży po Rossmannie, lecz dopiero teraz zwrócę na niego dokładniejszą uwagę. Od dawna szukałam czegoś do moich suchych stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujuacy kremik! Moze go wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy,cęsto go widze na półce ale zawsze musze sobie kupić cos innego;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.