sobota, 22 listopada 2014

Bohater zaginiony w akcji. Gosh 549 Holographic Hero

O tym, że uwielbiam wszelkiego rodzaju holograficzne lakiery wiadomo nie od dziś. Kilka miesięcy temu do mojej niewielkiej kolekcji emalii dołączył Gosh 549 Holographic Hero, do którego podchodziłam wiele razy, a dopiero wczoraj zdecydowałam się nałożyć go na wszystkie paznokcie. Lakier jest srebrny, wypełniony po brzegi holograficznymi drobinkami, które tworzą gładką taflę. W świetle sztucznym i słońcu mieni się tęczowo i intensywnie. W Internecie wiele zdjęć pokazuje, jak mocny efekt potrafi dawać. Emalia jest bardzo rzadka i trzeba spieszyć się z aplikacją, gdyż rozlewa się na skórki i szybko zastyga. Trochę smuży, schnie średnio. Na zdjęciach mam dwie warstwy. Bez top coatu błyskawicznie się ściera, dlatego nałożyłam warstwę Seche Vite. Ogółem efekt nie zadowala mnie (nierówne krycie, prześwity), chyba po prostu ten produkt nie jest dla mnie stworzony.


Lakier jest bardzo ładny, tęczowy, intensywny efekt przypadł mi do gustu. Trudności przy aplikacji są nieco zniechęcające. Chętnie oddam, może akurat u kogoś sprawdzi się lepiej niż u mnie :)

Lubie holo? Jakie najbardziej? A może taki efekt w ogóle się Wam nie podoba?    

4 komentarze:

  1. śliczny holoś, szkoda, że Cię nie zadowolił :( mam podobny z Colour Alike i jego efekt mi się podoba, może powinnaś się mu przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Identyczny niemal holoś mam z Allepaznokcie i rozprowadza się po prostu idealnie i wygląda po prostu jak folia nawet bez topu. Ogólnie lakiery Gosh lubię, ale widzę, że każdej marce zdarzają się takie kwiatki:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt fajny, szkoda, tylko, że z reszta już tak fajnie nie jest. Nie lubię lakierów kłopotliwych w aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki ładny :) Warto się trochę pomęczyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.