sobota, 25 kwietnia 2015

Włosowa aktualizacja

Ostatnia włosowa aktualizacja pojawiła się w sierpniu - tutaj KLIK możecie ją obejrzeć. Udało mi się w końcu zebrać do zrobienia zdjęć i efekt pokażę w tym poście. Zdjęcia zostały wykonane 24 kwietnia i przedstawiają aktualny wygląd moich włosów. Mam nadzieję, że porównacie ostatnią aktualizację do dzisiejszej i zobaczycie różnicę. 


Szczerze mówiąc, ja widzę dużą różnicę pomiędzy włosami sierpniowymi a obecnymi. Nadal się puszą, ale już nie tak bardzo jak kiedyś. Układają się w dość ładne fale (tego zagniecenia, które powstało najwyżej zazwyczaj nie ma, akurat wtedy odgniotła mi się gumka). Oczywiście również urosły, może nie jakoś spektakularnie. Z tego co pamiętam, zostały podcięte dwa razy po centymetrze. Końcówki w dalszym ciągu mi się rozdwajają mimo zabezpieczania ich silikonowym serum. Uważam jednak, że bez niego byłoby dużo gorzej, więc staram się nie narzekać. W kwestii pielęgnacji trochę się zmieniło. Zużyłam wszystkie kosmetyki, które pokazałam w poprzedniej aktualizacji (oprócz suchego szamponu Batiste), zrobiłam drugie zamówienie w sklepie bioarp.pl, który bardzo polecam. Zresztą zużyłam też niemal wszystkie produkty także i z tego zamówienia. Planuję niedługo złożyć kolejne, gdyż wypatrzyłam kilka godnych uwagi mazideł. Obecnie używam głównie upiększającego szamponu L'Oreal Elseve Nutri - Gloss, keratynowej maski Kallos, odżywki w sprayu Schwarzkopf Gliss Kur Oil Nutritive, odżywki Eco Hysteria, serum silikonowego Balea i do głębszego oczyszczenia szampony z Barwy. Wszystko to sprawdza się całkiem nieźle, jednak czuję, że moje włosy potrzebują większej ilości naturalnych składników i częstszego olejowania. Mam nadzieję, że będą zadowolone po zamówieniu na bioarpie :) 

To w sumie byłoby na tyle mojego wywodu. Włosy wyglądają tak jak na zdjęciach, długość jest już całkiem przyzwoita, jednak uparcie zapuszczam dalej.

Widzicie różnicę? :) 


12 komentarzy:

  1. A ja tam ślepa jestem - nie widzę różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie widać różnicę ;) ładne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica jest, chociaż niewielka. Piękne włosy, zazdroszczę!

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, mniej się puszą. Polecam olejowanie naturalnymi olejami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na swojego podróżniczego bloga, a dziś pierwszy kosmetyczny wpis
    http://podrozemaleiduuuzeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić aparaty do masażu limfatycznego i jeszcze aparat do masażu limfatycznego. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapewniamy medycynie do leczenia różnego rodzaju problemów zdrowotnych, poprzez zastosowanie leku, który jest już zapewnione ziarno można leczyć chorobę całkowicie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne włosy, tych fal to Ci szczerze zazdroszczę jako posiadaczka wiecznie prostych włosów :)
    Dodaję do obserwowanych :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mojego urodowego kącika:
    https://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.