czwartek, 12 czerwca 2014

Ogłoszenia mniej lub bardziej parafialne

Ostatnio nie mam ani czasu, ani zbytnich chęci na tworzenie nowych postów. Zajmuję się sprawianiem sobie małych radości, powolutku przygotowuję do wakacji, chociaż to za dużo powiedziane, bo planów praktycznie nie mam. Blog przeszedł na dalszy plan, ale nie znaczy to, że zapomniałam o blogowym światku. Codziennie na Instagramie [klik] pojawiają się nowe ujęcia, rozpoczęłam akcję 100 Happy Days i jestem pewna, że uda mi się uchwycić szczęśliwe momenty. Co do bloga - posty będą pojawiać się jeszcze rzadziej niż zwykle, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. To miejsce sprawia mi tyle radości, że nie mogłabym zrezygnować :)

Póki co zostawiam Was z hitem ostatnich tygodni, którego słucham praktycznie bez przerwy! Może akurat się Wam spodoba ;)

 

5 komentarzy:

  1. to zrozumiałe ! taka pogoda to zamiast na blogu lepiej siedzieć i się wygrzewać ♥ ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka jedna z moich ulubionych. Ta energia i głos wokalisty... mrr

    OdpowiedzUsuń
  3. też wciąż lubię tą piosenkę
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio u mnie posty są rzadko - widać upały nie sprzyjają blogowaniu :) a piosenkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.