środa, 25 czerwca 2014

Uniwersalnie

Czasami nachodzi mnie na małe eksperymenty w kwestii paznokci. Ostatnio postanowiłam sprawdzić, jak bym się czuła z bardzo jasnym, ale nie białym lakierem. W tym celu wyjęłam z pudła dawno nieużywaną Mousseline, pomalowałam i... przepadłam! Nie od razu wprawdzie, bo aplikacja nie należała do najprzyjemniejszych. Efekt jednak tak bardzo przypadł mi do gustu, że wybaczyłam lakierowi wszelkie niedogodności podczas nakładania. Sally Hansen Complete Salon Manicure w wyżej wymienionym odcieniu to porcelanowy beż, dość ciepły, a przynajmniej tak mi się wydaje. Efekt jest bardzo elegancki, nienachalny, niby nie rzuca się w oczy, ale jednak jest zauważalny. Pięknie wygląda zarówno na długich paznokciach, jak i na krótszych, takich jak moje. Lakier ma ogromną pojemność, ponad 14ml, lekko zaokrąglony pędzelek i wygodną nakrętkę. Ma odpowiednią konsystencję, nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Aplikuje się znośnie, chociaż trochę smuży, zwłaszcza przy pierwszej warstwie. Na lewej ręce mam dwie warstwy, na prawej trzy. W niektórych miejscach widoczne są lekkie prześwity, ale nie rzucają się w oczy. Schnie raczej długo, dlatego niektóre (nie wszystkie) paznokcie potraktowałam warstwą Seche Vite. Na serdecznym paznokci dodatek w formie suwaka (naklejka wodna).      

+ końcówki są nieco starte, lakier mam na paznokciach trzeci dzień, ale nie zmywam, gdyż chcę się przekonać, ile wytrzyma z topem, a ile bez :)


Lubicie takie odcienie? Ja bardzo! Jakie lakiery w tej kategorii są Waszymi ulubieńcami?

6 komentarzy:

  1. Lubię takie nautralne mani, ale ja dołożyłabym jeszcze jedną warstwę bo nie lubię nie kryjących lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie kolory :) Szkoda, że wymaga trzech warstw albo i więcej, bo wciąż widzę wyraźne prześwity. Może się kiedyś skuszę ze względu na sam kolor, ale nie przepadam za lakierami, które wymagają aż tylu warstw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo elegancko , ale teraz stawiam na żywsze kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.