poniedziałek, 7 lipca 2014

FotoMix #17 [03.06 - 07.07]

Wakacje niedawno się rozpoczęły, więc odpoczywam na maksa. Zwyczajnie robię to, na co mam ochotę i nie muszę się martwić tym, że koniecznie trzeba się czegoś nauczyć na jutro. Taki odpoczynek był mi bardzo potrzebny, ale uważam, że gdyby trwał więcej niż dwa miesiące, byłoby niefajnie, przynajmniej dla mnie. W każdym razie zebrałam się i dziś zaprezentuję Wam kilka ujęć z czerwca i początku lipca :)


1. Uwielbiam smoothie, szczególnie z truskawek, mięty i bazylii, bez dodatku mleka czy jogurtu. Schłodzone smakuje lepiej niż jakikolwiek inny napój.
2. Sznurki z Oysho, kupione przez Różową Szpilkę :) Lekkie, dziewczęce, pasujące do wielu stylizacji.
3. Ostatnimi czasy w Zamościu jest coraz więcej koncertów, co oczywiście bardzo mnie cieszy :) Tu akurat występ Ryszarda Rynkowskiego.
4. Rosyjskie kosmetyki chodziły za mną i chodziły, aż w końcu uległam i zrobiłam zakupy (bioarp.pl). Póki co nie jestem w stanie się wypowiedzieć na ich temat, nie wszystkich zaczęłam używać, a po jednokrotnym teście również niewiele mogę powiedzieć.
5. Ta sukienka jest idealna! Pokazywałam ją już w tamtym roku i od tamtej pory często ją noszę. Uwielbiam taki krój sukienek, jeśli nie identyczny, to podobny, w innych nie czuję się dobrze.
6. Od kilku miesięcy intensywnie odczuwałam potrzebę posiadania zegarka, najlepiej męskiego i koniecznie dużego na bransolecie. Moje marzenie się spełniło, jestem bardzo zadowolona :) Nie miałam konkretnego modelu na myśli, ale po przymierzeniu uznałam, że ten ma w sobie to "coś".
7. To, że kocham książki, wiadomo nie od dziś. Także na wakacjach nie wyobrażam sobie dnia czy dwóch bez przeczytania choćby kilku stron.
8. Moi znajomi mają tendencję do znajdywania ciekawych roślin. Tutaj smocza lilia, która wygląda jak wygląda (czyli dziwnie :D) i podobno wieczorami śmierdzi zepsutym mięsem.
9. W końcu kupiłam większą torebkę. Pasuje absolutnie do wszystkiego i co najważniejsze, mieszczą się w niej wszelkie moje pierdoły ;)

   A jak Wam minął czerwiec i początek wakacji? :)

6 komentarzy:

  1. Świetna fotorelacja ;) Zegarki męskie lubię, ale wolę męskie bransoletki lub medaliki ;)) Zawsze podkradałam je Tacie i dla chłopaka :D heh

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest świetna ! a smoothie również uwielbiam we wszystkich możliwych kombinacjach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorąco... U mnie minęło wszystko pod znakiem sesji, pracy, a teraz urodzin. Miałam krótki urlop, gdzie pojechałam się odmóżdżyć całkowicie, było cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne produkty zamówiłaś z rosyjskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah śmierdzący kwiatek zawsze w modzie ;) Śliczna bransoletka a zamówienia zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj ja widze wspolna ceche bo ja tez uwielbiam smoothie! Ciesze sie ze spełniło sie Twoje marzenie o zegarku, ja tez go uwielbiam! !♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.