wtorek, 15 lipca 2014

OPI Nagellack Pirates Of The Caribbean Sparrow Me The Drama

O lakierach firmy OPI nasłuchałam się już tyle, że w końcu postanowiłam nabyć jedną buteleczkę. Parę miesięcy temu skusiłam się na róż Sparrow Me The Drama z kolekcji Pirates Of The Caribbean. Początkowo nie byłam pewna fenomenu tych lakierów, całej aury świetności, więc musiałam przekonać się na własnych paznokciach. Kolor emalii jaki jest, każdy widzi. To piękny, przykurzony, nieco rozbielony róż. Nie jest ani bardzo jasny, ani zbyt ciemny. Wykończenie kremowe, całkiem nieźle błyszczy bez topa. Bardzo przyjemnie prezentuje się na paznokciach, na dłuższych na pewno jeszcze lepiej. Pędzelek jest dobrze przycięty, niezbyt szeroki, węższy niż w Essie z grubym pędzlem. Rozprowadza się całkiem przyjemnie, nie smuży, nie zalewa skórek. Niestety, do całkowitego i satysfakcjonującego krycia potrzeba trzech warstw. Schnie kilkanaście minut, co w sumie jest niezłym wynikiem. Końcówki lekko ścierają się już na drugi dzień od malowania, ale nie jest to zbytnio widoczne. Za taką cenę wolałabym krycie po dwóch warstwach i dłuższą trwałość, ale jestem w stanie to przeboleć.   



A tak przy okazji, ludzie szukają ciekawych rzeczy w internecie. Zastanawiam się jakim cudem po takich wyszukiwaniach trafiają na blogi kosmetyczne :D


Znacie firmę OPI? Lubicie ich lakiery? Jakie są Wasze ulubione kolory?

7 komentarzy:

  1. Ooo jaki fajny kolorek. Hahahah jak pozbyć się pająków z balkonu - dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny :) A co do OPI, to jakoś nie szaleję za nimi, sprawują się u mnie gorzej, niż Essie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest ten lakier juz pol roku na niego poluje hahahah
    (magdauke.blogspot.com zapraszam też xox)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor :) Uwielbiam taki odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.