poniedziałek, 2 stycznia 2012

Hikki i Wielkie Boom!

Na pewno zauważyłyście, że mój blog ciągle się zmienia - zarówno układ, nagłówek jak i styl pisania notatek.

Blog nie istniałby, gdyby nie Wasza pomoc i wparcie. Dziękuję więc szczególnie użytkowniczce HexaWHWT za zrobienie dla mnie tak ładnego nagłówka. Bardzo mi się podoba! Jeszcze raz Ci dziękuję, Hexo!


Poeksperymentowałam też z układem i szerokością. Nareszcie mój blog zaczyna przypominać prawdziwą stronę kosmetykoholiczki!

                 Pragnę ogłosić, że mój blog za 24 dni będzie obchodził mały jubileusz - miesiąc istnienia. Obiecuję rozdanie!

1 komentarz:

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.