poniedziałek, 2 stycznia 2012

Rozdanie u Kobiecych Wariacji :)


Dziewczyny bardzo mnie zaskakują - ciągle robią rozdania! Tym razem mamy okazję wziąć udział w loterii u Kobiecych Wariacji. Jeśli chcecie wziąć udział to zgłaszajcie się tu klik!.


Co można wygrać tym razem? Cuda i cudeńka! Głównym produktem są perfumy Bruno Banani Magic Woman, na które zachorowałam już dobre dwa lata temu :) Płyn do zmywania makijażu Biodermy na pewno by mi się przydał, bo będę mieć mały haul z udziałem cieni do powiek!

 Chciałabym wygrać, bardzo, bardzo!

1 komentarz:

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.