sobota, 18 lutego 2012

Wymianka z *jamapi*.

Dzisiaj pokażę Wam moje wymiankowe zdobycze, które przysłała mi *jamapi* :) w zamian za dwa lakiery.

                                
                               * AA, Skuteczna pielęgnacja - maseczka błyskawicznie nawilżająca
                               * Avon, mini pędzelek do cieni
                               * Avon, Color Trend,  pęseta do brwi 

Wszystkie smakołyki bardzo mnie cieszą, szczególnie pęseta :) Wielkie dzięki!

Mam nadzieję, że lakiery będą Ci się podobały, jamapi!

2 komentarze:

  1. ooo ta maseczka mmnie ciekawi,daj znać jak ją przetestujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pęsetka fajna,jestem ciekawa maski:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.