sobota, 3 grudnia 2011

Recenzujemy!, czyli Hikki i Essence Vampire's Love LE

O limitowanej edycji Essence Vampire's Love (a raczej o chęci jej posiadania) pisałam już we wcześniejszych postach. 
Kupiłam dwie z dwunastu rzeczy (jeśli liczyć pięć lakierów i dwa błyszczyki) - puder rozświetlający Shimmer Powder w odcieniu 01 lil'vampire oraz lakier do paznokci Long Lasting Nail Polish 02 Into the dark

Zdobycze z limitowanki Vampire's Love
Limitowanka bardzo przypadła mi do gustu, nic dziwnego więc, że chciałam biec do sklepu i kupować. Miałam w planach nie tylko rozświetlacz i lakiery, ale i puder do rzęs oraz lipstain. Jednak po wielu recenzjach postanowiłam z nich zrezygnować.


W bardzo porządnym plastikowym opakowaniu mamy 8,5 g rozświetlacza. Szczerze mówiąc, obawiałam się nie tylko jego odcienia, ale też tego, czy nie będzie zbyt brokatowy i świecący.
Tymczasem jestem z niego bardzo zadowolona, nakładam go na powieki. Ładnie rozświetla, długo utrzymuje się na skórze. Daje delikatny efekt.


 Lakier do paznokci to trochę inna bajka. Kolor ma piękny, niczym nocne niebo. Gorzej z trwałością, bo już po kilku godzinach ścierają się końcówki i wyglądają bardzo nieestetycznie. 
Sama aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna - lakier ma miękki i dosyć szeroki pędzel. Wystarczy przejechać nim dwa razy po paznokciu. Schnie bardzo szybko, w ciągu minuty mamy już suchy i gładki manicure. 


Podsumowując, każda seria i firma ma buble i perełki. Obecna trend edition jest bardzo ciekawa i zasługuje na przetestowanie, mimo przeciętnej trwałości lakierów.
Limitowanka dobra nie tylko dla wampirzyc, ale też dla zwykłych kobiet :)
Oba kupione przeze mnie produkty są moimi pierwszymi kosmetykami firmy Essence. Muszę przyznać, że narobiły mi smaku na kolejne bzdety :) 

1 komentarz:

  1. Dzięki za obserwowanie mojego bloga :)Ja też dołączę do twoich obserwatorów i jak byś mogla to proszę o polecenie mojego bloga wiesz trochę trudno sie samemu rozkręcić :) Z góry dziękuje a twój blog jest super fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.