czwartek, 23 maja 2013

Podwójny średniaczek. Avon Solutions A.m. & p.m. Ageless Results Day Cream SPF 15 and Night Cream

Nie wyobrażam sobie pielęgnacji twarzy bez używania kremu pod oczy. Jest to równie ważny element jak krem do twarzy czy antyperspirant. Nie pisałabym o tym, gdyby nie to, że czas już na recenzję obecnego smarowidła. Używam go od ponad trzech miesięcy i wyrobiłam sobie o nim zdanie, dlatego zapraszam na recenzję :)

Avon Solutions A.m. & p.m. Ageless Results Day Cream SPF 15 and Night Cream

Od kremu pod oczy oczekuję głównie nawilżenia. Moja skóra nie przesusza się w kilka godzin, ale po kilku dniach bez jakiegoś mazidła skutkują napięciem i wysuszeniem. Krem powinien też lekko wygładzać skórę, zmniejszać obrzęk i chociaż odrobinę zmniejszać cienie. Co oczywiste, nie może podrażniać ani wyrządzać żadnych szkód. Ważne jest też, aby nie był ciężki, tłusty, nie dopuszczał powietrza do skóry. Dobrze byłoby też, gdyby posiadał nawet niewielki filtr przeciwsłoneczny. Moje spostrzeżenia na temat działania i innych właściwości w dalszej części posta.

Krem zapakowano do dwukomorowego pojemniczka o łącznej pojemności 20ml. Wykonany z plastiku, okrągły słoiczek jest całkiem poręczny. Pod nakrętką znajduje się cienka nakładka, która zapobiega wylewaniu się kremu na spodnią część nakrętki i mieszaniu. Kremy oddziela granica, która nie jest równa. Komora kremu na dzień jest większa i łatwiej wydobywać z niej produkt, mazidło na noc ma mniejszą. Na opakowaniu jest tylko jedna naklejka okalająca całość. Nie zadziera się, ale brzegi troszkę się brudzą. Wygląda ładnie, estetycznie. Całość prezentuje się naprawdę nieźle.


Zarówno krem na dzień, jak i na noc są dość gęste, dobrze się rozprowadzają, jedna aplikacja zużywa bardzo małą ilość produktu. Oba wchłaniają się dość wolno i błyszczą. O ile na noc mi to nie przeszkadza, to tłusta, świecąca okolica oka bardzo mnie irytuje. Jak już wspominałam, nie tylko błyszczy, ale przy dotykaniu czuć film. Bardzo mi się to nie podoba, może gdyby był lepszy w działaniu to bym mu wybaczyła.

Krem jest lekko perfumowany, pachnie ładnie, kosmetycznie, ale przyjemnie. Zapach ten nie drażni oczu, kompletnie mi nie przeszkadza.

Oba kremy nawilżają średnio, minimalnie odżywiają i odrobinę wygładzają skórę. Staje się miękka i przyjemna w dotyku, gładsza i jaśniejsza. Podrażnień ani uczulenia nie odnotowałam. Nie jednak takie działanie, które mogłoby mnie uwieść. Produkt mi nie szkodzi, nawet trochę pomaga, chętnie go zużyję, ale po zdenkowaniu pożegnamy się na zawsze.


Kosmetyk spodobał mi się średnio. Nie zaszkodził, trochę pomógł, ale tłustość i błysk są niewybaczalne.

Słyszałyście kiedyś o tym produkcie? Podoba się Wam idea dwóch kremów w jednym pojemniku?

4 komentarze:

  1. nigdy nie widziałam tego produktu ale wydaje sie mieć fajne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii używałam wersji rozświetlającej (taka tam pomarańczowa, nie pamiętam nazwy) i też przeszkadzało mi to błyszczenie się. Zanim ta seria kremów zaczęła się nazywać "solutions" używałam też super-nawilżającego kremu na noc (wtedy jeszcze kremy na dzień i na noc były w osobnych pojemniczkach) i przyznam, że ten to mi życie uratował. W okresie jesienno-zimowym, kiedy moja cera dosłownie płatami schodziła od mrozu i centralnego ogrzewania doprowadził ją do porządku, była dobrze nawilżona, miękka i delikatna. Latem też dawał radę, więc jeśli miałabym zaopatrzyć się w jakikolwiek krem z tej serii to tylko ten nawilżający.
    A idea dwóch kremów w jednym pojemniku jest bardzo fajna, pod warunkiem że obydwa spełniają nasze oczekiwania ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, teraz mi się przypomniało, że kiedyś miałam ten krem :). Wybitny nie był, drugi raz nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie stosowałam ale świetna recenzja;)

    Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.