sobota, 26 października 2013

^..^ Eveline MiniMax 9 Day Long 836

Na samym początku chciałabym przeprosić za tak rzadką obecność zarówno na swoim, jak i na Waszych blogach. Nie lubię wymyślać wytłumaczeń, wykręcać się, gdyż nie leży to w mojej naturze. Powodów jest kilka, większość w sumie jest usprawiedliwiająca, ale mam nadzieję, że nikt nie będzie tego sądził. Na pewno zauważyłyście, że październik bieżącego roku jest dla mnie miesiącem niedoczasu. Od rana szkoła, później dwie godziny wolnego i kolejne wyjście, co w rezultacie daje praktycznie brak wolnej chwili na blogowanie. Na szczęście od samego początku listopada znikną z moich dni tak częste, konieczne wypady wieczorem. Po drugie, od środowej nocy do dzisiejszego poranka walczyłam z zatruciem pokarmowym. Bardzo, bardzo dawno mi się to nie zdarzyło i mocno cierpiałam, jednak udało mi się je przezwyciężyć. Ale dziś nie o tym. Już na samym początku września zamarzył mi się piękny, burgundowy lakier. Z tego co widziałam w sieci, podobny wydał mi się Essie Bahama Mama, a niekoniecznie podoba mi się kupić nielimitowaną emalię za około trzydzieści pięć złotych. Na szczęście pewnym trafem udało mi się upolować w osiedlowej drogerii Eveline MiniMax 9 Day Long 836, idealne bordo. Lakier jest kremowy, nie zawiera żadnych drobinek. Odcień jest głęboki, jesienny, dokładnie taki, jak chciałam. Jestem w nim absolutnie zakochana! Rozprowadza się całkiem nieźle, kryje po dwóch niezbyt grubych warstwach, jedynie przy końcach płytki troszkę smuży, druga warstwa jednak to wyrównuje. Czas schnięcia przyzwoity, ja odczekałam po dwadzieścia minut na warstwę. Lakier miał trzymać się dziewięć dni, moje paznokcie pomalowałam dziś około południa, teraz, po kilku godzinach mam już lekko starte końcówki. Niemniej jednak kolor jest świetny i z pewnością będę go dość często nosić.


Lubicie paznokcie w kolorze bordo? Podoba Wam się ten?

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje :) Tak jak napisałaś: idealny na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolorek
    __________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolorki jesienią na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że bordo na paznokciach jeszcze nie miałam. Wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się ten lakier :) zgadzam sie - idealny na jesień :*

    Zapraszam do siebie : forever-pink1.blogspot.com
    oxox, Wiktoria. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciemny, ale ładny i elegancki. Idealny do pracy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.