środa, 9 października 2013

BingoSpa Waniliowe extra masło do ciała + podsumowanie akcji maseczkowej

Bardzo lubię się balsamować. Nie jestem typem człowieka, który z lenistwa nie posmaruje się jakimś nawilżaczem, nie nałoży maseczki czy oleju, zapomni o kremowaniu rąk. Nie, ja mam zupełnie odwrotnie. Zawsze, ale to zawsze muszę użyć odpowiedniego kosmetyku. Niestety, nie lubię używać maseł do ciała. Balsamy uwielbiam, ale masła czy inne smarowidła pozostawiające lepką czy tępą warstwę na skórze są dla mnie nie do przejścia. Jakiś czas temu dostałam waniliowe extra masło do ciała BingoSpa. Mimo uprzedzeń postanowiłam przetestować i jestem bardzo mile zaskoczona. Produkt zapakowano do plastikowego, przezroczystego słoiczka. Nakrętkę łatwo odkręcić, jednak nie ma możliwości, aby stało się to samoistnie. Średnica opakowania jest na tyle duża, że bez problemu można włożyć rękę i nabrać odpowiednią dla siebie ilość. Naklejka jest nietrwała, zadziera się przy brzegach, ale nie odkleja. Samo masło ma lekką konsystencję, przypominającą lekki puch, zupełnie niepodobną do tradycyjnego, gęstego i twardego masła. Świetnie się rozprowadza, szybko wchłania i co najważniejsze - nie pozostawia tłustej ani tępej warstwy. Nawilżenie jest jednak dość mocno zauważalne, czuć je nawet po południu następnego dnia, jeśli nałożę je wieczorem. Produkt ładnie pachnie, z lekka zalatuję wanilią, nie jest to natomiast aromat waniliowego olejku do pieczenia. Jest słodki, ale nieduszący, niemdlący.   


Bardzo, bardzo polubiłam to masło. Konsystencja praktycznie niemasłowa, ale sprawdza się świetnie! Niemniej jednak raczej do niego nie wrócę, bo jak wiadomo jest dużo innych kosmetyków do kupienia.
..............

Produkt został mi do recenzji dzięki uprzejmości firmy BingoSpa, jednak nie wpływa to w żaden sposób na moją opinię.

Udało mi się w końcu zebrać kilka maseczkowych postów opublikowanych pod szyldem "Szukamy maseczki idealnej". U mnie najlepiej sprawdziła się truskawkowa od Rival de Loop, chociaż równie dobra była gruszkowa Perfecta.

Spis wszystkich postów w akcji:

11 komentarzy:

  1. Sporo pozytywnych opinii zbiera to masło :D
    I kusi mnie tym samym coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie ma gęstszej konsystencji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam inną wersję zapachową i jest całkiem ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam brzoskwiniowe i szalu nie zaznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię wanilii w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię waniliowe zapachy kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Masełko mnie kusi. Uwielbiam wszystko co waniliowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam pomarańczowe i nawet spoko byloo, ciekawe jak to pachnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego produktu ale miło Cię zaskoczył widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam to masło:) zapraszam do mnie tamika1925.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.