środa, 2 października 2013

FotoMix #7 [03.09-02.10]

Fotograficzne mixy są moją najbardziej ulubioną formą postów.  Kocham fotografię i nie mogę bez niej żyć. Dziś tradycyjnie jak co miesiąc zaprezentuję kilka ujęć z minionego miesiąca i dwóch dni października. Wrzesień jest dla mnie miesiącem rozpoczęcia nauki, więc czasu na wypady czy dłuższe wyjazdy nie było. Ogółem jestem dość zadowolona z wydarzeń minionych dni i tygodni, jedyne co mi przeszkadza to ciągłe zimno!


1. OPI po raz pierwszy w mojej kolekcji i na paznokciach, a już zdążył mnie zauroczyć. Sparrow Me The Drama z edycji Pirates of the Caribbean to róż, jakiego szukałam!
2. Piankę dostałam, przetestowałam i niedługo sklecę recenzję na jej temat. Póki co powiem, że nie wypadła za dobrze.
3. Poczułam jesień - dynie to podstawa, choćby nawet były tak poskręcane.
4. Ćwiczę, bo nie mogę bez tego żyć. Skalpel <3
5. Orzechy, mniam!
6. Dość ciekawy wynalazek z lekko plastikowym posmakiem owocowego sosu.
7. Najlepszy sposób na chłodny wieczór, czyli dobra książka i herbata.
8. Nareszcie podcięte, od razu mi lepiej :)
9. Ukochany film, który mogłabym oglądać bez końca. Avatar jest wspaniały, ale Neytiri to najlepszy jego element.   


A Wam jak minął wrzesień? :)

8 komentarzy:

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.