sobota, 29 września 2012

Wyszukiwania vol. II

Kompletnie nie mam dziś weny do pisania recenzji, więc przedstawię Wam kilka propozycji wyszukiwań. Muszę przyznać, że niektóre są naprawdę rozbrajające :) Zapraszam na krótką, sobotnią lekturę!


puder rozświetlający - tani 
poproszę od razu dwa opakowania!

nieb lakier celia plus wzorek
celia na pewno ma jakiś niebiański lakier do wzorków!

plastuś
 niestety tutaj go nie ma, wybaczcie

paznokcie 2012 robione gąbką
 paznokcie zrobione z gąbki nie wróżą niczego dobrego, zwłaszcza w 2012 :D

h&m kremy w kształcie serduszka
 niestety nie posiadam

big volume lash mascara wprowadz
 ciekawe co autor miał na myśli z wprowadzaniem ...

skóra schodzi mi z rąk
 aż tak drastycznie z moimi dłońmi nie jest!

jak zrobić myszke miki na paznokciach
kropka, kreska, mamy malunek pieska tfu! myszki

quixx pozytywny
gratulacje, zostałaś mamą

plastik vs. naturalna
 plastik to raczej mało ekologiczne rozwiązanie, wybierz naturę

białe kropeczki na ustach
 ktoś musiał odkryć tę prawdę, bo czasem niestety mnie nękają

plamki na skórze od kurzu
 aż taka brudna nie jestem, ale wolę sprawdzić ...

hity lakierowe
czasami się zdarzają

lata 60 shampoo
niestety nie posiadam takich zabytków :D 

Uwielbiam czytać o tym, czego szukają na naszych - w tym moim - blogach! Mnie osobiście zachwycił retro szampon z lat 60 oraz pozytywny test ciążowy. Nawet nie myślałam, że i mnie trafią się takie kwiatki!

2 komentarze:

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.