sobota, 27 października 2012

Kolejna dawka śmiechu, czyli wyszukiwania vol.III

Niemal miesiąc temu zaprezentowałam wyniki wyszukiwania. Niektóre były dość śmieszne, inne nieco mniej. Dzisiaj postanowiłam pokazać tylko te, które wydają mi się być ciekawe i rozbrajające :-) Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i rozweselą w pochmurny dzień.



chudnięcie przed i po
obiecuję zaprezentować efekty!

puszące się włosy
niestety wiem coś o tym 

jaki szampon używać na zmieszcz
nie mam pojęcia!

krosty przy ustach
 na pewno są bardzo bolesne

małe łazienki fioletowo kremowo cz 
 nie przypominam sobie, abym pisała o wielokolorowych łazienkach

maść na wypryski na pośladkach
nie znam, przykro mi

nakrętka z szamponów
 najlepiej zdjąć i oddać na akcję Korek dla dzieci

liszaj z białymi pęcherzykami
 nie chcę wiedzieć, jak wygląda

po naciśnięciu na maskę nie ugina 
 gięcie maski samochodu nie należy do moich obowiązków

paznokcie pan gąbka
 to jest myśl!

otarcia na piętach
oj, to bolało ...

przezroczysta ropa
kolejny fetyszysta z krostami i wydzieliną, a fu!

sklep u kaliny
 ta Rosjanka pomoże Ci na sto procent!

małe białe krostki na ustach

Myślę, że moje wyszukiwanie były dość średnie, ale poprawiajace humor. Mam nadzieję, że spodobały się Wam i rozchmurzyły w ten deszczowy dzień! 

3 komentarze:

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.