poniedziałek, 26 listopada 2012

365 dni razem! Dziękuję!

Dokładnie 365 dni temu założyłam tego bloga, aby dzielić się z Wami moją wielką, kosmetyczną pasją. Pisząc pierwsze blogerskie słowa nie przypuszczałam nawet, że z radością dobrnę do takiego momentu, w którym podziękuję Wam za to, co dla mnie zrobiłyście. Sprawiłyście, że stałam się jedną z Was, poznałam wiele uczciwych i pomocnych ludzi. Przez cały czas wspierałyście moją skromną, niedoświadczoną osobę. Pokazałyście, że nie jestem sama. Nie umiem znaleźć słów, aby wyrazić to co czuję, więc powiem tylko jedno: dziękuję!


W czasie tych 365 dni uraczyłyście mnie wieloma miłymi liczbami, mianowicie:

zaobserwowały mnie 63 osoby
bloga wyświetlono 25 118 razy
uzyskałam 428 komentarzy
napisałam 219 postów
nawiązałam 4 współprace z firmami kosmetycznymi

Wiem, że dla Was te liczby są niewielkie, ale dla mnie znaczą bardzo dużo. Cieszę się, że mogłam wejść w blogerski świat i mam zamiar pozostać tu na zawsze!

Bardzo chciałabym zrobić rozdanie, ale nie miałam głowy, aby zakupić potrzebne rzeczy. Myślę, że zamiast niego urządzę podwójne na Nowy Rok.

Dziękuję! 

7 komentarzy:

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.