piątek, 23 listopada 2012

Trzy zdobycze od zachodniej sąsiadki, czyli wymiana z Luną!

Kilka dni temu przeprowadziłam wspaniałą wymianę z piękną dziewczyną zwaną Luną. Złożyło się tak, że mieszka ona dokładnie tam, gdzie istnieją obiekty pożądania wielu z nas, mianowicie w Niemczech. Zamieniłyśmy się produktami niedostępnymi w naszych obecnych krajach i oto mam - trzy zagraniczne cuda, o których marzyłam do dawna. Jak wyglądają i dlaczego tak bardzo je pokochałam? O tym w dalszej części posta.


Otrzymałam produkty dostępne tylko w niemieckich limitowankach, mianowicie:

Essence, Snow White, Special Effect Topper, 01 Evil Queen
Alverde, Alm Beauty, Lipgloss, Stadl Funkeln
p2, What's Up? Beach Babe, Sassy Attitude Blush Stick, 010 Berry Glam

Przyjrzyjmy się im z bliska - naprawdę są tego warte!


W tym lakierze zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Zawiera masę ośmiokątnych drobin w fioletowym kolorze zatopionych w przezroczystej bazie. Paznokcie jeszcze nim nie uraczyłam, ale w butelce wygląda o-b-ł-ę-d-n-i-e! Nie mogę się już doczekać manicure'ów wykonanych z jego pomocą.

  
Właśnie takiego błyszczyka szukałam! Zależało mi na czymś nienachalnym, ale złotym z holograficznymi drobinkami i wreszcie mam. Rzeczywiście jest napakowany,  nie brokatem, a delikatnym pyłkiem. Ponadto ma ścięty z jednej strony aplikator i nieklejącą konsystencję. Coś wspaniałego!


Ostatnim produktem jest piękny, wakacyjny róż w sztyfcie. Ze względu na przyjemną konsystencję świetnie się rozprowadza po ustach, gdyż na policzki nakładać go nie będę. Mam wiele pomysłów na ten hit i myślę, że niedługo pokażę Wam efekty.

Bardzo cieszę się z tego, że istnieją wymianki i to zagraniczne. Są niesamowitą okazją do zdobycia wielu smaczków. 

Luno, sprawiłaś mi nieziemską radość!

3 komentarze:

  1. Róż w sztyfcie sprawił, że zaświeciły mi się oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że jesteś zadowolona :D U mnie by tylko wszystko leżało i kurzyło się :( a tak mają nowy domek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ochotę na róż w sztyfcie :) gratuluję wymianki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.