wtorek, 19 lutego 2013

Manicure wigilijno - świąteczny. Basic Nagellack Nailpolish 281 + Delia Las Vegas 500

Ten post powinien był się pojawić prawie dwa miesiące temu, ale w końcu lepiej późno niż wcale. Zaprezentuję Wam więc manicure, który gościł na mych pazurach w trakcie wigilii i świąt ze względu na dobre dopasowanie kolorystyczne i brak czasu na przemalowywanie. Wziął tu udział mój ulubiony topper oraz najlepsza i jedyna czerwień, jaka gości w mych zbiorach.

Basic Nagellack Nailpolish 281 i Delia Las Vegas 500 to bardzo zgrany duet. Jest choinkowy błysk, trochę brokatu, klasyczna czerwień i świąteczny manicure gotowe! Połączenie to bardzo mi się spodobało, jednak nie pomalowałabym tak paznokci w innym czasie niż Boże Narodzenie. Dla mnie to propozycja tylko na kilka grudniowych dni bez wyjątku.  

Oprócz tego, że kolory ma iście świąteczne, jest też sposobem na szybki i efektowny mani. Oba lakiery bardzo dobrze się rozprowadzają, nie rozlewają i szybko schną. Nałożony topper jest tylko minimalnie chropowaty, ja nie nakładałam już żadnego topa nawierzchniowego, który by wygładził całość. Trwałość jest przeciętna, już po jednej dobie mamy starte końcówki.
..............................................

Mnie efekt bardzo się podoba i z przyjemnością nosiłam go w czasie Świąt. A Wy co preferujecie w czasie wigilii? Stawiacie na dyskrecję, czy konkurujecie z choinką?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.