czwartek, 7 lutego 2013

TAG - Stresowi powiedz NIE!

Znów zostałam wyróżniona tagiem i jest mi z tego powodu bardzo, bardzo miło, tym bardziej, że to tag pokazujący moje "odstresowywacze" :) Jego inicjatorką jest 77gerda, ale to Pigeon's Beauty  mnie otagowała. Jestem szczęśliwa, że mogę odpowiedzieć na tego taga, pokazać, w jaki sposób daję sobie radę ze stresem, który, jak wiadomo, dotyka także blogerki :)



Zasady:

- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu 77gerda,

- umieść zasady tagu w poście na swoim blogu,

- napisz kto Cię otagował,

- wymień 10 rzeczy/czynności, jakie Cię relaksują, odstresowują i tłumią tzw. "nerwa",

- zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek lub/i youtuberek.



Blogowanie i czytanie cudzych blogów

Uwielbiam pisać posty, bo wiem, że ktoś przeczyta mój wpis, skomentuje i dostrzeże fakt, iż jest to małe poświęcenie. Lubię tworzyć, pokazywać moją kosmetyczną pasję tutaj, gdzie nikt mnie nie wyśmieje, a wręcz przeciwnie - znajdą się osoby z identycznym hobby. Kocham też czytać Wasze blogi, podziwiać i czerpać inspiracje. Niesamowicie mnie motywujecie, nawet jeśli nie zdajecie sobie z tego sprawy :)
.
Muzyka

Bez muzyki mój świat byłby pusty, płaski i bez wyrazu, towarzyszy mi więc ona niemal wszędzie. Lubię słuchać ukochanych melodii, ale też poznawać kolejne, od smutnych po wesołe, zupełnie proste aż po niekonwencjonalne. Muszę też przyznać, że ciekawią mnie także teledyski do różnych piosenek, gdyż w pełni oddają ich charakter.
.
Książki

Od zawsze lubiłam książki, ale dopiero od niecałych dwóch lat poświęcam tej pasji więcej czasu. Nie czytam, bo muszę, ale tylko dlatego, że chcę. Spotykam się z wieloma powieściami - nudnymi, emocjonującymi, strasznymi, świetnymi. Świat książek pozwala mi się oderwać od stresującej rzeczywistości.
.
Malowanie paznokci

Pokrywanie paznokci emalią to moje wielkie hobby, o ile oczywiście lakiery dobrze się rozprowadza i szybko schnie ;) Uwielbiam grzebać w lakierowym pudełku, wybierać i porównywać, a później aplikować na paznokcie wybrany kolor, wzór i co mi tylko przyjdzie do głowy.
.
Przeglądanie zbiorów kosmetycznych

Lubię raz na jakiś czas zatracić się w oglądaniu tego, co mam aktualnie na półkach. Analizowanie ilości, zapasów lub braków, podziwianie zużyć, podsumowania zakupów i robienie im zdjęć, a często też nakładanie ich na siebie, swatchowanie i związana z tym przyjemność maksymalnie mnie odstresowują!
.
Ćwiczenia

Jako, że zaczęłam się dietować i wiem, że przyniesie to pożądany efekt każda aktywność fizyczna sprawia mi przyjemność. Nie zawsze mogę wyjście na spacer, ale w domu da się ćwiczyć. Ciekawa jestem, czy moje nastawienie do tego hobby nie zmieni się po kilku dniach z Ewą Ch. :) 

Herbata

Uwielbiam ten napój :)  Kawy nie piję, alkoholu też nie, rzadko kuszę się na płyny gazowane lub barwione. Kocham za to herbatę i to we wszystkich rodzajach. Kwitnąca, owocowa, czarna, czerwona, zielona, zapachowa, ziołowa - każdą uwielbiam. Mogłabym pić tylko ją, inne napoje nie musiałyby istnieć.
.
Planowanie

Plan to moje drugie imię. Staram się mieć plan na wszystko, ale nie po to, by go sztywno realizować, a opierać na nim czyny. Niesamowicie cieszy mnie planowanie wyjazdów, zakupów, filmów do obejrzenia. Daje mi to wielkiego, pozytywnego kopa :D

Filmy i seriale

Lubie oglądać filmy, ale robię sie coraz bardziej wymagająca. Malo który mi pasuje. Nie mam ulubionego gatunku. Często oglądam tez Trudne Sprawy, Ukryta Prawdę, M jak Milosc i inne bzdety :D

Poszukiwania internetowe

Kocham siedzieć przed monitorem i szukać nowości kosmetycznych, ciuchowych, filmowych, książkowych, rożnych fryzur. Sprawdzam, poszukuję, analizuje i bardzo mnie to cieszy!

Nie będę nikogo tagowac, bo nie wiem, kto odpowiedział, a kto jeszcze nie. Jeśli chcecie to zróbcie listę u siebie i dajcie mi znać! 

3 komentarze:

  1. Fajne porady ; ) I Blog ! < 3

    Obserwuję i jeśli Tobie również podoba się mój blog to poprostu obserwuj : )
    Pozdrawiam !
    Http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bez muzyki mój świat byłby pusty, płaski i bez wyrazu" -zgadzam się w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny tag :) dużo wymienionych przez Ciebie rzeczy i mnie relaksuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.