czwartek, 31 maja 2012

Cieniowana lawenda i żółtko. Miss Sporty, Avon, Basic i Barbra

Ostatnio przeżywam fazę na cieniowane paznokcie, co owocuje tym, że zmuszam Was do patrzenia na ciapki na moich płytkach bez pytania o zgodę :D Na pocieszenie dodam, że to nie ostatnia cieniowana notka i zapraszam na połączenie Avonu, Miss Sporty, Basic, Eveline oraz Barbry z kolekcji Q by Colour Alike.

Nałożyłam po dwie warstwy Avon Nailwear Pro Luxe Lavender  i Miss Sporty Clubbing Colour 453. Po wyschnięciu machnęłam przy pomocy gąbki te same kolory, lecz w innej kolejności - na żółty nałożyłam fiolet i na odwrót. Następnie poszło kilka mazów Basic Nagellack Nailpolish 281 wymieszanego z żółtym oraz kilka kropek Barbra Cosmetics Q by Colour Alike 101 Trele Morele i Eveline Scarlett 569.

Muszę przyznać, że mani wysechł naprawdę szybko - dziesięć minut wystarczyło na dwie warstwy lakierów bazowych, później dwadzieścia na wszystkie mazy i cienie wykonane gąbką. Lakiery świetnie łączą się ze sobą na paznokciu i nie ważą się. Na zdjęciach widoczne są kropeczki, niby pęcherzyki, jednak to nie one, a dziurki spowodowane wykałaczką :D

2 komentarze:

  1. ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie osobiscie nie przemawia, ale poszczegolne kolorki bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.