środa, 16 maja 2012

Bazarkowy błysk, czyli My Secret Nail Polish 114 + Catrice Out Of Space 01 My Milkyway!

Kilka tygodni temu naszło mnie na kosmiczno-bazarkowy manicure, lekko różowy, mocno błyszczący, wyglądający jak najbardziej plastikowo i tanio. Efekt był dokładnie taki, jaki sobie wymarzyłam, a że o nim zapomniałam, to zdjęcia wstawiam dopiero dzisiaj :D

Użyłam różowego lakieru o lekko bazarkowym wykończeniu, mianowicie My Secret Nail Polish 114, który swoją drogą całkiem mi się podoba, oraz mlecznego, połyskującego topa Catrice Out Of Space 01 My Milkyway!, o którym wspomniałam tutaj - klik!

Nałożyłam jedną warstewkę różu i dwie grubsze topa, co owocowało niesamowitymi odciśnięciami i miękkim lakierem nawet po upłynięciu pół godziny od malowania. Niemniej jednak obie emalie rozprowadzały się nadzwyczaj dobrze i nie zalewały skórek. Łatwo było je zmyć, nawet gdy były jeszcze niewyschnięte, nie mazały się. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że bazarkowego efektu nie chcę nigdy więcej!

1 komentarz:

  1. Osobiście na widok perłowych/bazarkowych lakierów mnie skręca, nie dla mnie to zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.