niedziela, 20 maja 2012

Cyrkowe koło ratunkowe, czyli China Glaze Life Preserver + Essence Nail Art Topper Circus Confetti!

Rankiem pomalowałam paznokcie jednym z moich ulubionych lakierów - China Glaze w odcieniu Life Preserver z kolekcji Anchors Away! Jednak przeglądając pudełko z rzeczami do wymiany natknęłam się na niegdyś uwielbiany przeze mnie top Essence - Circus Confetti! Korzystając z faktu, że lakieru było i nadal jest dużo, machnęłam sobie manicure typowo wakacyjny!

Użyłam mocno kremowego pomarańczu w odcieniu koła ratunkowego China Glaze Anchors Away Life Preserver oraz topu, który składa się z przezroczystej bazy i ośmiokątnych, wielokolorowych drobin brokatu, a zwie się Essence Nail Art Topper Circus Confetti!

Nałożyłam dwie cienkie warstwy Chińczyka i jedną cyrkowca. Pierwszy wysechł dość szybko - każda warstwa potrzebowała około pięciu - dziesięciu minut. Natomiast ten drugi utworzył warstwę podobną do plasteliny i po przejechaniu opuszkiem palca zdarł się niemal całkowicie, pociągając za sobą Chińczyka.

3 komentarze:

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.