niedziela, 17 czerwca 2012

Szukajcie a znajdziecie, czyli nudne wyszukiwania

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami bardzo nędznymi wyszukiwaniami, dzięki którym trafiacie na bloga. W porównaniu ze słowami kluczowymi innych blogerek moje nie są bynajmniej zaskakujące, śmieszne lub obraźliwe, jednak dzięki nim wiem, o czym chcecie poczytać :)

radzę powiększyć

Dłonie:
eveline-profesjonalny peeling i maska-serum do rąk - postaram się szybko użyć i zrecenzować
maska i peeling do dłoni eveline - jak wyżej :)

Włosy:
 artiste oczyszczający - ale co? szampon? miałam i nie pokochałam
długie blond włosy - nie posiadam i nie mam zamiaru, lecz wiem, skąd to słowo kluczowe pochodzi :D
elfa pharm polska sp. z o.o w rossmanie - czasem można trafić na kosmetyki tej firmy
garnier szampon awokado - całkiem porządny myjak

Higiena intymna:
 intimea żel - wczoraj zużyłam pierwszą butelkę ;)

Inne:
odżywka do rzęs my secret - bardzo plącze rzęsy, więc używam jako żelu do brwi
pasta dentix - często chwytam przy okazji wizyt w Biedronce
próbki kosmetyków - ciągle je dostaje i uwielbiam zużywać


Jak widać największym powodzeniem cieszy się zestaw do dłoni od firmy Eveline, który dostałam w BlogBoxie i obiecuję, że na dniach wypróbuję :)

1 komentarz:

  1. kurcze, u mnie tez nic ciekawego, ktoś kiedyś szukał depilacji plasteliną o_O ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.