wtorek, 26 czerwca 2012

Współpraca z SudoMax (SudoPharma)

Jak pewnie zdążyłyście zauważyć, w zakładkach mojego bloga pojawił się napis " Współpraca". A stało się tak z niezwykle oczywistej racji - nawiązałam pierwszą w życiu współpracę kosmetyczną! Zapytanie wysłałam w piątek, a dzisiaj paczka już jest u mnie. Ponadto przez cały czas byłam informowana o przesyłce - czy i kiedy została nadana, co znajduje się wewnątrz koperty oraz jakie działanie ma produkt otrzymany do testów. Dziękuję więc za fachową obsługę oraz szybkość dostarczenia kosmetyku.


Otrzymałam pełnowymiarowy produkt do testów oraz pięć próbek do indywidualnego rozdysponowania, mianowicie hipoalergiczny i antybakteryjny krem dla dzieci i dorosłych 55g o nazwie Sudomax oraz kilka malutkich słoiczków tego samego kosmetyku produkowane przez SudoPharma.

Krem ma działać antybakteryjnie i być maksymalnie bezpieczny, łagodny i skuteczny. Polecany dla osób z odparzeniami i trądzikiem, a także dla niedotrzymującymi moczu i z odleżynami. Jeśli o skład chodzi, wg producenta nie zawiera *parabenów, PEG-ów, sztucznych kompozycji zapachowych a także alkoholu benzylowego, benzoesanu benzylu i cynamonianu benzylu o właściwościach uczulających, które często są stosowane w kremach dostępnych w sprzedaży.*

Tak więc dziękuję firmie za nawiązanie współpracy i jestem pewna, że krem pomoże mi z moimi problemami natury trądzikowej, a ciekawskich zapraszam do poczytania na stronę Sudomaxu - klik!

1 komentarz:

  1. Gratuluję nawiązania pierwszej współpracy :)
    Mi również udało się otrzymać ten krem do testowania. Używam go dopiero kilka dni :)

    Świetny blog, dołączam do grona osób obserwujących twojego bloga. Będzie mi bardzo miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim na raz i każdemu z osobna za komentowanie postów :)
Nie obrażę się za konstruktywną krytykę, sprzeczne z moimi poglądami opinie, ale proszę o nieużywanie wulgaryzmów.
Wszelkiego rodzaju spam będzie usuwany.

PS Jeśli zadasz mi jakiekolwiek pytanie pod postem, odpowiem na nie właśnie tam.